Amics dels Closos

L'Associació d'Amics dels Closos de Can Gaià es va constituir formalment al desembre de 2008 a Portocolom (Felanitx).
El seu objectiu principal és afavorir el coneixement, difusió, protecció i posada en valor del jaciment prehistòric dels Closos de Can Gaià. Així com de la resta del Patrimoni Històric i Cultural de Felanitx, amb especial atenció a les restes arqueològiques.

dimarts, 9 de setembre del 2025

Condol per Ramon Rosselló "Firella"

Els Amics del Closos volem expressar la nostra tristesa per la mort de Ramon Rosselló i Vaquer, Firella, soci d’honor de la nostra associació. Fou un incansable explorador d’arxius, començant pel de la nostra ciutat de Felanitx, seguint per els d’altres pobles de Mallorca i també a Palma, Barcelona o Madrid.

Només tenim paraules d'agraïment per totes les dades que oferí als investigadors actuals i del futur i que gràcies a ell, podran interpretar la nostra història.

Gràcies Ramon. 

Imatge del dia en que ferem l'homenatge públic per la condició de Soci d'Honor, el 24 de maig de 2013